امروز قصد داریم سایتی را معرفی کنیم که به کمک آن به راحتی می‌توانید رسم نمودار انواع توابع ریاضی با معادلات قطبی ، دکارتی، ضمنی و پارامتری را به شکل آنلاین و حرفه‌ای انجام دهید.رسم نمودار تمامی توابع پیشرفته ریاضیات شامل قدر مطلق، جزء صحیح ، مثلثاتی ، نمایی ، لگاریتمی، چند جمله‌ای و … را شامل می‌شود. در ادامه با بخش‌های مختلف این سایت آشنا می‌شوید.

همچنین در این سایت می توانید با مراجعه به قسمت معادله ها به حل و بررسی معدله های ساده تا n مجهولی بپردازید.


این سایت از دو بخش ریاضی و سلامت تشکیل شده است که در بخش ریاضی بخشهای آمار و احتمالات، حل معدله،ماتریس و بردار و اعداد مختلط تشکیل شده است که با مراجعه به هریک از این قسمت ها با ویژگی های مختلف آنها آشنا می شوید. و در بخش سلامت به تنظیم وزن پرداخته است که میتوانید تناسب وزن خود با قد خودرا بررسی کنید.

مرحله اول: ابتدا وارد سایت باحساب شوید. (با کلیک به روی باحساب وارد سایت شوید.) این سایت علاوه بر رسم نمودار، تبدیل واحد، زمان و تاریخ و به عنوان ماشین حساب مهندسی نیز بکار می‌رود.

بحساب

مرحله دوم: روی رسم نمودار کلیک می‌کنید. و در صفحه‌ی باز شده براحتی می‌توانید. توابع ریاضی را رسم کنید. و همچنین می‌توانید نوع قطبی ، دکارتی، ضمنی و پارامتری را نیز انتخاب کنید.
بحساب۱
همچنین ماشین‌ حساب این سایت نیز بسیار کامل است و به عنوان یک ماشین حساب مهندسی می‌توانید از آن بهره ببرید.

رسم نمودار